Hockey harja valutab,

Olen mitu korda käinud Eestis, aga esimene kord jääb alati meelde ja südamelähedaseks, olen tänulik lellele, lellenaisele, tädile, onule, Adale ja vanaemadele. Siis jooksin kiiresti oma kabiini kaaslast äratama, et ta saaks ennast seada enne randumist.

Mäletan, et Massey Hall kuhu mahub rohkem kui inimest oli peagu täis ja lapsed istusid puutoolidel neljandal korral. Muidugi kõned olid pikad ja kõnesid ja tervitusi oli palju. Nii tähtsad eestlased kui Kanada valitsuse esindaja ja teised poliitikud võtsid sõna.

Pärast hümni meie lastena jooksime treppe mööda igale poole, kus saime, isegi keldrisse. Aktus kestis mitu tundi. Kohtasime teisi eestlasi, keda ema ja isa nii tihti ei näinud, ja ema vahest sosistas, et vaata, see on hr Markus konsul või keegi sarnast.

Vabariigi aastapäeva pühitseti ka kirikus ja eesti koolis aktustega. Sama lugu. Pikad kõned, paar laulu ja lipuvalve. Öeldakse, et meil on neli aastaaega, aga tegelikult on suvi ja hockey-hooaeg.

1. В нас не заложено альтернатив действиям в данной ситуации, - ответила Алиенора, еще раз напомнив Николь, что они с Жанной всего лишь роботы.
  2. Randme radiaalne paindelihas. Miks kõõlus valutab
  3. Mis on liigese poletiku nimi

Peagu kõik lapsed oskasid uisutada ja igas kooliaias tehti jääväli, kus me käisime pärast kooli ja nädalalõppudel koos naabrilastega. Minu ema ei osanud uisutada ega ujuda. Isa oli tööl.

Sel ajal käidi kuus päeva nädalas tööl. Meie vennaga saime pruugitud uisud ja õppisime uisutama naabrilaste käest ja hiljem meie siis õpetasime õele.

VALIK LUGUSID KONKURSILT - Iom

Naabrilapsed imestasid, et meie ei osanud, ja olid nõus meid aitama. Nad tirisid meid ja andsid nõu — nii tagurpidi, nii ringi — ja lõpuks saime Kanada talisporti nautida. Isa sai kusagilt pruugitud murdmaasuuski ja ütles, et õige talvesport on ikka suusatamine. Kui tema oli noor, ta pidi Hockey harja valutab kilomeetrit kooli suusatama ja eestlased oskasid nii hästi suusatada, et Soome Talvesõjas see aitas neid võidelda venelaste vastu.

Meie pidime seda ka õppima. Seda proovisime aias ja natuke pargis, aga teised naabrilapsed ei osanud ja meie varsti kaotasime selle vastu huvi. Uisutamine oli palju parem. Seda saime iga naabrilapsega teha. Mäletan, kuidas metsas hakkasid suured masinad tööle ja suve jooksul käisime vaatamas, kuidas töö edeneb. Niipea kui asfalt pandi teele ja töömehed läksid koju, terve tänav otsustas, et see on paras koht pidada kergejõustikuvõistlusi ja isegi rattaga sõita, kuna tee oli veel autodele suletud.

Kujuta ette umbes 25 last ühes pikas reas koos oma sõidukitega. Nii me õnnistasime Victoria Parki tänavat enne, kui autod seal sõita said. Sügisel ema viis mind mitu korda rahvatantsu. Siis algasid ka võimlemistunnid Chesteri kiriku keldri võimlas. Võimlemist õpetas Anu Jõe ja mina ja Viivi olime kõige nooremad.

Kõhulihased

Marssisime ringi, tegime harjutusi, mängisime palliga ja proovisime muusikaga liigutada nagu suuremad tüdrukud. Võimlemine toimus umbes samal ajal kui eesti lasteaed. Nii et mina käisin võimlemas ja ema viis mu venna Hockey harja valutab õe siis Toronto eesti lasteaeda.

Kevadel oli esinemine suvepäevadel, kus oli mitu tuhat eestlast, valiti missi ja vihma sadas. Suvel saadeti mind maale paariks nädalaks. Seal pidin lugemist harjutama ja ainult eesti keelt rääkima. Talus olid lehmad, sead, kanad, põllud, vaarikad, suur kiik ja saun.

Kõigil olid oma ülesanded. Mina pidin iga hommiku mune korjama, kanadele süüa andma, vaarikad noppima ja õhtul lehmi tooma lauta lüpsmiseks. Pärast lõunat pidin valjusti lugema, aga arvan, et see toimus ainult paar korda, enne kui taluproua sellest tüdines. Tavaliselt käisin vaatamas, mida poisid tegid, käisin laudas ringi ja harjutasin rattaga sõitmist. Õhtul tegin vihikusse rehkendusharjutusi, ingliskeelsed õigekirjaharjutusi ja lugesin raamatut.

Seal televisiooni ei olnud. Mul oli heameel sealt kodu saada. Mäletan, kuidas isa rääkis, et hakatakse uut allmaaraudteed ehitama Bloori ja Danforthi tänaval ja linnaplaanide järgi tuleb üks peatus meie tagaaia metsa. Samal ajal meie tänava majad osteti üksteise järgi üles, et ehitada suurt korterimaja. Isa arvas, et ootame veel, et hiljem tulevad paremad pakkumised. Linnavalitsus saatis ühte meest isaga rääkima. See ei läinud nii, nagu linn oli lootnud.

Mäletan, et mul oli piinlik, arvasin, et isa ei saanud sellest mehest Harvest liigesed kuunarnukid folk oiguskaitsevahendeid õieti aru.

Isa viskas mehe uksest välja ja ütles talle, et niisuguse hinnaga ta ei müü, et see on vähem kui turuhind ja kui linnavalitsus tahab tema käest varastada maad, siis võtku, nagu kommunistid tegid Eestis. Ema ikka rahustas isa, et kas ei peaks ikka pakkumist vastu võtma. Isa oli maruvihane. Meie olime vaikselt teises toas. See jama käis mitu aastat.

Selja lihased

Lõpuks linnavalitsus andis isale alla. Tal oli nii hea meel ja selle rahaga osteti suvilakrunt. Victoria Parki jaam avati Ülejäänud linnakrunti ta lõpuks müüs ka korterimaja ehitajatele ja samuti hea hinna eest.

Isa oli käinud linnavalitsuses plaane uurimas ja tuli väl- 9 ja, et meie krunt ja maja olid seal, kus oli ettenähtud korterimaja liftid, mis tähendas, et ilma meie maja ja maata nad ei oleks saanud seda korterhoonet ehitadagi.

Kolimine tähendas uut kooli ja mul oli siis võimalus muuta oma nime. Ann oli minu meelest inetu ja kuna mul oli Mari eesnimeks, uues koolis hakati mind hüüdma Mari Ann. Kui kolisime, ema sai lõpuks omale söögitoa koos ilusa kasepuumööbliga ja meie vennaga saime klaveritunde. Vend hakkas hunduks, mina gaidiks ja õde käis veel lasteaias. Nii et esmaspäeval isa viis mind ja venda Eesti Majja eesti täienduskooli, teisipäeval viis ta mind ja venda klaveritundi prl Claudia Voiko juurde, Hockey harja valutab, neljapäeval ja reedel olime veel vabad ja laupäeval olin mina võimlemas ja hiljem eesti gaidikoondusel, õde eesti lasteaias, vend eesti hundudes ja õhtul oli vahest isegi Eesti Teater ja pühapäevadel oli kirik.

Vahest isa kaebas, et ta tundis ennast kui meie voorimees, ja pidime ise bussiga sõitma. Uues koolis olime ainukesed eestlased. Teised olid peamiselt inglise, šoti ja saksa päritoluga. Paari aastaga sooritasin viis konservatooriumi klaverieksamit ja hakkasin eliitvõimlemisrühmas käima paar korda nädalas, gaidides ning rahvatantsus ja nüüd tuli eesti algkooli lõpueksam ja Kanada algkooli lõpetamine. Eesti algkoolist ma palju ei lootnud. Teadsin küll, et kes minu klassis käisid, olid väga tugevad ja isegi tänapäeval imestan, et ma nende klassi sattusin.

Meie lõpuklassieksamit kirjutas umbes 85 last. Arvasin, et sellega lõppes eesti kool.

Käed kipitasid. Vaikus valitses lasteaia klassis. Mind juhiti tagasi oma laua taha.

Ootamatult isa küsis üks õhtu, et kas ma tahaksin gaididega Saksamaale sõita. Minna Euroopasse! See oli mu unistus, et reisida ja näha neid vanu kuningalosse ja Euroopat. Teadsin, et reis oli kallis ja mina ei julgenud ise niisugust asja paludagi. Varsti tulid juurde gaidikoori harjutused, mida juhtis Olav Kopvillem.

Uus gaidivorm, uus magamiskott, pakkimine ja panka, et Travelersi tšekke osta. Kahjuks laenasin oma õe ratta, et panka minna. Tulin pangast välja ja ratas oli läinud. Kutsuti politsei, aga seda ratast me enam ei näinud. Varsti istusingi Pan Am lennukis koos Elleniga, meie olime kõige nooremad ilma vanemateta sellel reisul. Küll oli põnev, pakuti kõikidele šampust. Saime ka mängukaarte ja hommikul maandusime Frankfurtis.

Viidi bussidega skaudilaagrisse või õigemini sinna ligidale. Torontos olime endale selga pannud gaidivormid ja kontsadega valged sandaalid jalga.

Hockey harja valutab Valu kuunarnuki liigeses ja kaelal

Bussipeatusest oli paar kilomeetrit ülemaailmsesse eesti gaidi- ja skaudilaagrisse. Ühendaja — juuli Vihma oli sadanud enne meie kohalejõudmist ja suured porilombid katsid laagriteed. Nii me kuidagi kõndisime, hüppasime ühest porilombist teise oma ilusate sandaalidega. Õhtuks oli telk püstitatud, kuid põrandad puudusid ja saime maitsta laagritoitu, mida valmistati telksööklates.

Kuna külmetuskapp puudus, piima hoiti jões. Õhtul tehti lõkketuled igas alllaagris, st gaidilaagris, skaudilaagris, vanemgaidilaagris jne. Siis hakkas vihma sadama ja Hockey harja valutab sundis meid telkidesse. Mäletan, kuidas enne lõket olin oma kummisaapad jalga tõmmanud ilma sokkideta.

Nüüd oli igavene tegemine neid jalast ära tõmmata. Telgis olime Imbi, Anne, Mai ja mina ja meie kella järgi oli see vist õhtusöögiaeg. Kuulsime, et mitmed inimesed kõndisid ringi. Kõikidel olid vist kellaajad segamini. Varsti keegi koputas telgiuksele. Varsti selgus, et polnudki laagripolitsei, vaid Saksamaa eesti skaudid, kes käisid iga telgi juures ennast tutvustamas ja abi pakkumas. Kuulsime hommikul, kuidas vanemgaidid ja -skaudid olid laagrist välja hiilinud.

Laagritegevusest on mul meeles ainult Kanada ja USA skautide jalgpallimäng, võrkpallimängud, laagri pood, laagri saun mis oli telkmetsamäng, Rheini laevasõit ja Idar-Obersteini sõit. Kõige toredam oli Idar-Obersteini sõit. Ainult kaks gaidi ja skauti igast riigist valiti, et sinna minna, et lipuvalves olla mingil aktusel. Kuid kui kohale saabusime, leiti, et lipud puudu- 10 sid, ja lipuvalve jäi ära. Meile anti vabad käed linna peale minna.

Ellen ja mina olime Kanada gaidid. Ellenil oli üks perekonnatuttav Kalju, kes oli Ameerika skaut ja minu ristiema poeg Jüri oli Rootsi skaut, kumbki võttis oma sõbra kaasa ja nii me kuuekesi läksime linna peale otsima toredat kohvikut, kus poisid saaks õlut proovida.

Hockey harja valutab Kuidas eemaldada poletik olaliidetes

Selles linnas on üks kirik, mille inimesed raiusid kivikaljusse, aga seda nägime ainult kaugelt. Ei mäleta, millest me rääkisime, aga tean, et õpetati, kuidas õlut tellida saksa keeles ja jutt käis eesti keeles. Nende poistega oleme tänapäevani sõbrad. Pärast laagrit toimus bussiringreis Šveitsi, Liechtensteini, Austriasse ja lõpuks rongiga Rootsi.

Bussis laulsime nii eesti keeles kui inglise keeles. Ringreisul peatusime kord Berchtesgadenis ja päeval sõitsime Saltzburgi.

Hockey harja valutab valus ola liigese ja lihaste

Innsbrucki ligidal läksime ilusti bussi oma lühikeste pükstega ja ilusate sandaalidega ja esimene peatus oli suusamägi, kus peeti taliolümpiaad. Saime sõita mäe otsa ja seal tegime augusti alguses lumepallisõda oma sandaalides. Viinis käisime Austria-Ungari Schönbrunni lossis, mis minu mälu järgi on uhkem kui Versailles. Bussisõit lõppes Frankfurtis, kus, mis ime, kohtasime Ameerika eesti skautide ja gaididega.

Kokkutõmbumisega sirutab lihas käe ja osaleb käsivarre painutamisel; koos randme radiaalse painutajaga röövib see käe külgmisele küljele. Lihase aktiivsust reguleerib radiaalnärv; lihas on varustatud verega radiaalarteri kaudu, korduv radiaalarter, tagatis radiaalarter. Lepingu sõlmimisega vabastab see käe; koos randme radiaalse painutajaga röövib see käe külgmisele küljele.

Nemad juhuslikult peatusid omal viimasel ööl hotellis otse üle tee raudteejaamast ja meid kutsuti nende juurde lõpupeole, millest saime õigel ajal minema ja jooksime keskööl rongi peale.

Stockholmis kohtasin oma ristiema Riidet esimest korda ja isegi ristiisa Harald sõitis kohale Göteborgist.

Jüri ja mina käisime uhkel õhtusöögil ühes väga uhkes restoranis teiste gaidide ja skautidega. Kohtasin esimest korda ka esimest katoliiklast, kes oli eestlane, Vello Salo, keda aastaid hiljem kohtasin jällegi Hockey harja valutab. Sügisel algas Kanada keskkool ja Wexfordi koolis oli natuke rohkem kui õpilast.

Mind ei sunnitud edasi õppima eesti keskkoolis reedeõhtuti, kuid isa nõudis, et enne kui ma midagi muud teen, pean oma vanaemale Eestisse kirjutama kirja eesti keeles. Kuu aega kirjutasin kirju ja lõpuks vanaema kirjutas isale, et mida sa tüdrukut piinad. Kui ta vanemaks saab, tal aega küll kodus olla. Ma andsin samal ajal alla ja astusin eesti keskkooli. Arvasin, et seal ikka parem kui lihtsalt kodus logiseda. Nii et reedeti käisin enne võimlemas, siis otse Eesti Majja ja keskkooli.

Mul tihti polnud aega eesti kooli tööd teha ja vahetevahel Lembitu aitas mul seda kohvikus lõpetada vaheajal, enne kui sisse pidin andma. Mäletan, kuidas ükskord saabusin kooli ja olin ära unustanud, et pidin mingit ettekannet kirjutama ja seda esitama klassis. Samal õhtul pidi Leili oma ettekannet tegema ja sel ajal, kui tema luges ette oma kirjeldust, mina kirjutasin kui hull.

Iga ettekande lõpus oli võimalik klassikaaslastel küsimusi küsida. Poisid küsisid, et kuidas läheb, kas hakkab lõpupoole saama. Mul oli veel paar minutit vaja. Nii poisid küsisid küsimusi, et mulle võimaldada seda kirjandit lõpetada ja varsti tuligi vaheaeg.

Siis sain natuke seda viimistleda õigete sõnadega, mida mul enne pähe ei tulnud, ja järgmise tunni ajal kandsin ette. Minu klassiõed ja -vennad olid väga head ja mind ei piinatud küsimustega.

Eesti keskkoolis oli igal kevadel mingi väljasõit. Kord käisime Guelphi ülikoolis, teinekord Truuverti talus ja isegi Ottawas. Teises keskkooliklassis oli parem, kuna meie esimesed klassid pandi kokku ühte suuremasse tuppa ja õpetajaks tuli hr Ründva. Tema oli meie arvates kõige parem ajalooõpetaja ja vahest loobusime vaheajast, et lihtsalt kuulda, mis järgmiselt juhtus.

Tema ajalookava kattis Eesti Vabadussõda, iseseisvusaega ja metsavendlust. Ta seletas, kuidas Tallinna politseinik Andres kuulis, kuidas kommunistid olid üle piiri hiilinud, et proovida ülestõusu teha Eestis. Andres oli salaja kuulanud nende kava üle võtta telegraafihooneid ja raudteejaama ja teisi Hockey harja valutab. Andres siis kiiresti teatas Eesti salaluureosakonnale, 11 kes reageeris kiiresti ja saatis oma üksused nendele vastu ja sellepärast see detsembrimäss ei õnnestunudki.

Kliendi valik

Aastaid hiljem kuulsin, et hr Ründva oli vist Eesti politseis töötanudki ja sellepärast oskas niisuguseid jutte meile rääkida. Meie keskkooli lõppuklassis oli umbes 28 õpilast ja suurem osa neist on oma lapsi ka toonud Toronto eesti täienduskooli ja keskkooli. Peale kooliskäimist ja klaveritunde oli kõige tähtsam mulle võimlemine.

Nendega sõitsin Montreali Expole Kuna olin eestlane, sain rohkem reisida kui tavalised kanadalased, mõned ei osanud isegi allalinna sõita. Kõige parem sõit oli Eesti reisust ma ei tohtinud kellelegi Torontos rääkida.

See oli täitsa salajane. Muidugi mõned said hiljem teada ja käisid ise ka. Isa ja ema hoiatasid mind, et ma linna peal sellest ei räägiks, muidu kohalikud eestlased peavad meid kui punasteks ja sattume põlu alla. Olin üle aastate kuulnud nii ühte teist kommunistide kuritegudest ja natuke kartsin seda sõitu.

Mäletan, kuidas Helsingis istusin üksinda sadama peahoones ja ootasin Georg Otsa saabumist. Tund aega enne laevale minekut saabus üks blond daam erkroosas kostüümis koos taksojuhiga ja mitme kohvriga ja arutas kassaametnikuga saksa keeles laevapiletite ja kellaaegade üle ja siis hakkas edasi-tagasi jalutama ja laeva ootama. Natukese aja pärast võtsin ennast kokku ja oma viletsas saksa keeles küsisin ta käest Tallinna laeval ööbimise suhtes.

Tema seletas mulle saksa keeles, et ta oli mitu korda sõitnud ja et see on kindel, et seda me saame teha. Mulle tuli pähe, et missugune sakslane käib siis mitu korda Eestis. Laevasõidu ajal daam puhkas oma kabiinis ja mina olin üleval ja istusin lauda, kus varsti tulid ka paar leedulast Ameerikast.

Nemad tellisid meile kõigile õlut ja Hockey harja valutab juttu, kuni varsti oligi Tallinn nähtaval. Siis jooksin kiiresti oma kabiini kaaslast äratama, et ta saaks ennast seada enne randumist. Mul on tänagi meeles, kuidas laev oli pardal kinni seotud ja sõjaväelased marssisid laeva ja kõik läksid järjekorda, et viisat ja passi näidata ametnikkudele.

Alguses vaatas sõdur, et paberid olid valmis, siis esimene mees, kes uuris viisat, pilte, mind ja lõi templi sisse, Hockey harja valutab mees vaatas passi, viisat, mind ja rebis ühe lehe viisa küljest ja Maitsetaimede maitsetaimi liigeste haigustest mees vaatas, et templid olid löödud sisse, ja ulatas paberid mulle tagasi. Siis kui olime sellest läbi astunud, pidime jällegi oma load näitama laevakaptenile, enne kui saime treppidele astuda, ja veel kord, enne kui maale astusime.

Imelik tunne, et lõpuks olin Eestis. Kohvriga pidin veel tollimajja minema, kus täitsin ankeeti ja vaadati paberid ja kohver läbi. Ankeedil oli küsimused, nagu kas toon piiblit, padruneid, püsse või ravimeid endaga kaasa Eesti NSV-sse. Kui palju raha mul oli kaasas ja millises kursis. Noh, see oli kõige keerulisem, kuna sel ajal olid mul Taani ja Rootsi kroonid, Soome margad, Kanada ja Ameerika dollarid.

Lugesin hoolega üle ja panin täpselt sendid kirja. Tolliametnik vaatas üle ja saatis mind ukse poole. Vastas olid mul onu ja tädi ja nende pered. Oma inimesed. Kuigi meie polnud kunagi kohanud, kallistasime ja onu Uno juhatas meid kõiki autodesse ja koju.

Filthiest Goals of February - 2019-20 NHL Season

Sõrme sirutaja musculus extensor digitorum See algab õlavarreluu külgmisest epikondülist ja kulgeb piki küünarvarre seljapoolset külge radiaalse ja ulnaarse sirutaja vahel; randmeliigendini jõudes jaguneb see neljaks kõõluseks, mis läbivad ühe sünoviaalse tupe ja kinnituvad II-V sõrmede tagaküljele; sel juhul on keskmise kõõluse kimbud kinnitatud keskmise falanxi alusele ja külgmised - distaalsele.

Kämblaluude kohal on need neli kõõlust ühendatud kiudkimpudega - nn intertendinous ühendused connexeus intertendineus. Lihase ülesandeks on pikendada II-V sõrmi, samuti osaleda kogu käe sirutamises randmeliigeses.

Väikese sõrme sirutaja musculus extensor digiti V See algab sõrmede sirutajaga õlavarreluu külgmises epikondüülis; selle lõppkõõlus läbib eraldi sünoviaalses ümbrises ja on mitmesugustes kimpudes kinnitatud V-sõrme väikese sõrme keskmise ja distaalse falange alustele.

Brachioradialis lihas musculus brachioradialis Algab õlavarreluu külgmisest suprakondulaarsest harjast; selle kõht paindub küünarluu lohu ümber külgsuunas ja küünarvarre keskosa tasemel läheb kitsaks lamedaks kõõluseks, mis kinnitub raadiuse distaalse otsa külgpinnale. Kokkutõmbudes painutab lihas küünarvarre sisse küünarliigespöörab raadiust ja ühtlasi seab käe pronatsiooni ja supinatsiooni keskele.

Lihast innerveerib radiaalnärv, verd saab radiaalne, korduv radiaalne ja tagatise radiaalsed arterid. Supinaator musculus supinator See algab õlavarreluu külgmisest epikondülist, küünarliigese sisemise toe harjalt ja raadiuse rõngakujulisest sidemest, kust see läbib kaldu külgsuunas ja kinnitub raadiuse külgpinnale. Kokkutõmbumisega tagab lihas raadiuse ja käe supinatsiooni pöörab väljapoole. Lihast innerveerib radiaalnärv, verd saab radiaal- interosseous- ja korduvad arterid.

Nimetissõrme sirutaja musculus extensor indicus See algab küünarluu seljapinnalt; terminaalne kõõlus kulgeb ühises kestas koos sirutaja numbritega ja kinnitub nimetissõrme proksimaalse falanxi külge. Kokkutõmbumisega sirutab lihas nimetissõrme.

Käe pöidla pikk sirutaja musculus extensor pollicis longus See algab küünarliigese seljapinna külgmisest küljest; terminaalne kõõlus kulgeb ekstensorihoidja all eraldi sünoviaalses kestas ja kinnitub pöidla distaalse falanxi alusele.

Kokkutõmbumisega sirutab lihas pöialt. Seda innerveerib radiaalnärv, verd varustab radiaalne ja tagumised interosseoossed arterid. Käe pöidla lühike sirutaja musculus extensor pollicis brevis See algab raadiuse seljapinnalt; terminaalne kõõlus läbib sirutaja fiksaatori all ja kinnitub proksimaalse pöidla falanga alusele.

Kokkutõmbumisega ulatub lihas pöidla välja ja röövib selle. See on innerveeritud piki radiaalset närvi, veri tarnitakse läbi tagumine interosseous ja radiaalsed arterid. Kokkutõmbumisega röövib lihas käe pöidla, osaleb kogu käe röövimises. Seda innerveerib radiaalnärv; interosseous arter ja radiaalarter. Kõhulihased Rohkem detaile o inimese käsivarre ventraalsed lihased Ümar pronaator musculus pronator teres See algab õla mediaalsest epikondüülist, mediaalsest lihasevahelisest vaheseinast ja ka küünarluu koronaalsest protsessist.

Ulnarfossa mediaalseks piiramiseks venib lihas mööda käsivart ja kinnitub raadiuse külgpinna keskele. Kokkutõmbudes tungib lihas käsivarre ja käe sisse pöörab sissepoole ning osaleb ka küünarliigese käe painutamises.

Lihastegevust reguleerib keskmine närv, veri voolab lihasesse piki õlga, küünarnukki, radiaalsed arterid. Kokkutõmbudes painutab see randme ja röövib koos randme radiaalse sirutajaga käe külgsuunas. Innerveeritud keskmine närv, veri saab õlavarre- radiaal- ja küünarliigese arterid.

Hockey harja valutab peopesalihas musculus palmaris longus See algab õla mediaalsest epikondülist, küünarvarre keskelt sirutuv terminaalne kõõlus läbib painde fiksaatori all ja on kootud palmide aponeuroosi. Lihase ülesanne on Hockey harja valutab aponeuroosi venitamine ja käe painutamine.

Innerveeritud keskmine närv, veri pääseb läbi radiaalarteri. Randme küünarnuki painutaja musculus flexor carpi ulnaris See algab kahe peaga - õlg ja küünarluu.